Isparta'da elektrik kesintisi! İşte o ilçeler!

Isparta'da 16 Mayıs 2024 Perşembe günü elektrik kesintisi var mı? Isparta'da yarın elektrikler kesilecek mi? Isparta'da yarın yaşanacak elektrik kesintilerini sizler için derledik. Detaylar haberimizde..

Isparta'da elektrik kesintisi! İşte o ilçeler!

Isparta'da 16 Mayıs Perşembe Günü elektrik kesintisi
Isparta'da 16  Mayıs 2024 Perşembe günü elektrik kesintisi var mı? Isparta'da yarın elektrikler kesilecek mi? Isparta'da yarın yaşanacak elektrik kesintilerini sizler için derledik. Detaylar haberimizde..

Isparta'da 16 Mayıs Perşembe Günü belirlenen saatler içerisinde elektrik kesintisi yaşanacaktır

 

ATABEY

 

2024-05-16 09:00:00 - 10:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,ATABEY,MERKEZ YENİ HARMAN,MERKEZ YENİ KATİP MESUT,İSLAMKÖY KÖYÜ .,İSLAMKÖY KÖYÜ MÜFTÜ Mah. ÜNLÜ Sk.,İSLAMKÖY KÖYÜ YENİ Mah. KATİP MESUT Sk.,İSLAMKÖY Köyü MÜFTÜ Mah. ÜNLÜ Sk.,İSLAMKÖY Köyü YENİ Mah. KATİP MESUT Sk.,İSLAMKÖY Köyü YENİ Mah. SÜLEYMAN DEMİREL Sk. bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 10:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

EĞİRDİR

2024-05-16 10:00:00 - 17:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,EĞİRDİR,BAĞÖREN KÖYÜ KÖYÜN KENDİSİ Mah.,BAĞÖREN Köyü KÖYÜN KENDİSİ bölgelerinde 16/05/2024 10:00:00 - 16/05/2024 17:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 11:00:00 - 12:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,EĞİRDİR,MERKEZ KONYA BUCAĞI BÜKLÜMOĞLU ( 20.SOK. ),MERKEZ KONYA BUCAĞI HAŞİMAĞA ( 19.SOK. ),MERKEZ KONYA BUCAĞI Mah. BÜKLÜMOĞLU ( 20.SOK. ) Sk.,MERKEZ KONYA BUCAĞI Mah. PROF.DR.YILDIZ KUZGUN (16.SOK. ) Sk.,MERKEZ SANAYİ PROF.DR.YILDIZ KUZGUN ( 16.SOK. ) bölgelerinde 16/05/2024 11:00:00 - 16/05/2024 12:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

GÖNEN

2024-05-16 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,GÖNEN,GÖLBAŞI Köyü KÖYÜN KENDİSİ Mah. KÖY SOKAĞI bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,GÖNEN,GÖLBAŞI Köyü KÖYÜN KENDİSİ Mah. KÖY SOKAĞI bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

SENİRKENT

2024-05-16 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,SENİRKENT,MERKEZ BÜYÜKÇEŞME,MERKEZ TÜRBE,MERKEZ YAYLA,ULUĞBEY KÖYÜ BÜYÜKÇEŞME Mah.,ULUĞBEY KÖYÜ TÜRBE Mah. bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 10:00:00 - 17:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,SENİRKENT,KARİP KÖYÜ MERKEZ Mah.,KARİP Köyü MERKEZ bölgelerinde 16/05/2024 10:00:00 - 16/05/2024 17:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.

YALVAÇ

2024-05-16 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,YALVAÇ,MERKEZ YUKARI GAZİ OSMAN bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 09:00:00 - 16:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,YALVAÇ,KIRKBAŞ Köyü KÖYÜN KENDİSİ,MISIRLI KÖYÜ KÖYÜN KENDİSİ Mah.,MISIRLI Köyü KÖYÜN KENDİSİ bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 16:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 09:00:00 - 10:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,YALVAÇ,MERKEZ FATİH BULUT,MERKEZ FATİH Mah.,MERKEZ FATİH ZAMBAK,MERKEZ GÖRGÜ BAYRAM MEHMET AKİF ERSOY,MERKEZ GÖRGÜ BAYRAM Mah. AŞAĞI Sk.,MERKEZ GÖRGÜ BAYRAM Mah. GÖRGÜ BAYRAM Mah.,MERKEZ GÖRGÜ CAMİİ DELİKTAŞ,MERKEZ GÖRGÜ CAMİİ Mah. DELİKTAŞ Cd,MERKEZ GÖRGÜ CAMİİ YİĞİT bölgelerinde 16/05/2024 09:00:00 - 16/05/2024 10:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 11:00:00 - 17:00:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Bakım Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,YALVAÇ,.,MERKEZ AŞAĞI,MERKEZ ESKİ ATATÜRK,MERKEZ ESKİ TAŞLI,MERKEZ FATİH MENDERES,MERKEZ FATİH ZAFER,MERKEZ HARMAN,MERKEZ KAŞAŞAĞI Mah. ÇİFTELER Cd,MERKEZ KAŞHACIBEY DAR SK,MERKEZ ORTA HÜRRİYET,MERKEZ ORTA KUMDANLI,MERKEZ PAZAR,MERKEZ YAYLA MEYDAN,MERKEZ YAYLA ÇAMLIK 1,MERKEZ YENİ KUMDANLI,MERKEZ YENİ YENİ MAH,MERKEZ YUKARI KUMDANLI,MERKEZ YUKARI SÜCÜLLÜ,MERKEZ ÇAYIR bölgelerinde 16/05/2024 11:00:00 - 16/05/2024 17:00:00 saatleri arasında Bakım Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.
2024-05-16 12:30:00 - 13:30:00
???? Çalışmalar Devam Ediyor

Kesinti Nedeni: Manevra Çalışması
Etkilenen Cadde / Sokak ISPARTA,YALVAÇ,MERKEZ CUMHURİYET,MERKEZ DEBBAĞLAR AYDINLI,MERKEZ DEBBAĞLAR FABRİKA,MERKEZ DEBBAĞLAR Mah. FABRİKA Cd,MERKEZ DEBBAĞLAR Mah. ÇABA Cd,MERKEZ FATİH KIZILIRMAK,MERKEZ FATİH Mah. KİRİŞ Sk.,MERKEZ FATİH Mah. ORDU Cd,MERKEZ FATİH ORDU,MERKEZ GÖRGÜ BAYRAM Mah. DİYANET Cd,MERKEZ GÖRGÜ BAYRAM Mah. SÖĞÜTLÜ ÇEŞME Sk.,MERKEZ GÖRGÜ CAMİİ,MERKEZ KAŞCAMİ BAHÇEİÇİ,MERKEZ KAŞCAMİ Mah. BAHÇEİÇİ Sk.,MERKEZ KAŞCAMİ Mah. SEYRAN Sk.,MERKEZ KAŞCAMİ SEYRAN,MERKEZ KAŞHACIBEY Mah. BAHÇEİÇİ Sk.,MERKEZ KAŞHACIBEY Mah. LAMBAALTI Sk.,MERKEZ KAŞHACIBEY SEYRAN,MERKEZ KAŞYUKARI,MERKEZ LEBLEBİCİLER,MERKEZ PAZAR AŞAĞI Mah. SARAY YOLU Cd,MERKEZ PAZAR AŞAĞI SARAY YOLU,MERKEZ PAZAR AŞAĞI ÇAYBAŞI,MERKEZ PAZAR YUKARI Mah. GÜNDÜZ Sk.,MERKEZ PAZAR YUKARI Mah. ÇINAR MEYDANI Sk.,MERKEZ PAZAR YUKARI YENİYOL 1.ARA,MERKEZ PAZAR YUKARI YEŞİL ÇINAR,MERKEZ SARAY Mah. MİZAN Sk.,MERKEZ SARAY Mah. SARAY YOLU Cd,MERKEZ SARAY SARAY YOLU,MERKEZ SARAY ÇİZMECİ,MERKEZ ÇARŞI bölgelerinde 16/05/2024 12:30:00 - 16/05/2024 13:30:00 saatleri arasında Manevra Çalışması Sebebi ile İş Sağlığı ve Güvenliği’ni de gözeterek elektrik kesintisi yapılacaktır.